Introbillede FurnX messestand Stor interesse for nye tanker inden for indretning af læringsrum

Højer Møblers eksportselskab FurnX har fra den 9. til 13. februar for 3. år i træk deltaget som udstiller på Stockholm Furniture & light fair.
Vi oplever en øget interesse for vore innovative møbelkoncepter og vore visioner og tanker med nytænkende skoleindretning, er for alvor ved at bundfælde sig og bide sig fast på det svenske marked. Der er stor efterspørgsel fra svenske arkitekter og indretningsdesignere, som arbejder inden for skoleområdet, men også andre skandinaviske markeder som Finland og Norge viser interesse med positive tilbagemeldinger.

Et produkt, som har vist sig virkelig understøtter differentieret undervisning, er vores nye innovative Zap Concept. Alle markeder viser stor interesse for de fleksible skriveplader og Zap Concept har allerede vist sig at være en elevmagnet, da eleverne er meget begejstrede for dens mange anvendelsesmuligheder i skolemiljøerne.
Der er masser af potentiale og uopdagede muligheder for os på eksportmarkederne, og vi satser på at vores benhårde mål om at blive en eftertragtet leverandør af læringsmiljøer, også fremadrettet bliver en succes.

Zap contept og Zap totem

FurnX’ messestand