artikel ski billede Højer Møbler endnu engang med på SKI aftalen for undervisningsmøbler

Hos Højer Møbler er vi stolte af endnu engang at være blevet udvalgt som SKI leverandør. Vi har de sidste 4 år været nr. 1 på SKI aftalen 03.13 for undervisningsmøbler (delaftale 5) og vil også være at finde på den nye aftale de kommende 4 år. Vi har fået blåstemplet vores sortiment som værende bredt, konkurrencedygtigt og i en høj kvalitet både mht. holdbarhed og funktion – til glæde for Højer Møblers eksisterende kunder såvel som kommende nye kunder.

Med Højer Møbler på SKI aftalen er kunderne sikret et spændende, nyt og utrolig bredt produktsortiment, der kan anvendes i den traditionelle såvel som i den innovative indretning af læringsrum.

Vi glæder os til at præsentere vores SKI sortiment og -nyheder for både nye og eksisterende kunder. Vi tilbyder et enkelt og brugbart materiale, som gør det nemt og overskueligt for den enkelte kunde at træffe de rigtige valg omkring indretningen af læringsrum.

Har I brug for hjælp med indretningen af læringsrum tilbyder vi rådgivning, som hjælper jer til at finde frem til en indretning som skaber læring og trivsel.